FITNESS

VOOR / HAAR

Van tijdbesparend tot vetverbranding, hoge intensiteit

oefening is een van de beste manieren om

MUSCLE

VOOR / HEM

Combineer hoge intensiteit uitbarstingen van cardio met

pushup-intervallen om weg te smelten.
..

Welkom bij Body Building

Start Training routines

_

Het enige dat je nodig hebt om je buik te elimineren, is een paar vierkante meter, of het nu in de sportschool is of in je woonkamer om dit adembenemende lichaamsgewichtcircuit te voltooien.

  • Buikspier trainingen
  • Overal Trainingen
  • Arm Trainingen
  • Lichaamsgewicht trainingen
  • Rug trainingen
  • Biceps Trainingen
  • CardioTrainingen
  • Borst trainingen
  • CrossFit-trainingen
  • Kettlebell Trainingen
  • Snelle trainingen
  • Triceps Trainingen
Cardio

Ren op een baan of veld. Let op een plek op de baan die 20 meter van je af ligt en eentje die 20 meter van je tegenovergestelde kant ligt. Draai en ren 20 meter naar één marker. Stop, draai de andere kant op en ren helemaal terug tot je de tweede marker raakt
.

1,000 Meter Shuttle Run

Vier dagen per week

Pro Tips

Het belangrijkste onderdeel van bankdrukken is misschien wel uw opstelling. Wanneer u achterover op de bank gaat liggen, zorg er dan voor dat u uw ogen recht onder de balk houdt. Dit zal om twee redenen helpen. Eerst kunt u de stang naar voren trekken en uw schouders en rug in de juiste schappositie zetten.

Verhoof bank drukken

Enkele nieuwe tips om uw bank drukken te verhogen

Trainingsroutines

Je begint eerst met de halter schoon te houden voordat je verder gaat naar de halter squat en schoon, waardoor je quads, hamstrings en bilspieren nog harder werken. Eindig de set met een halter hang schoon en hurk en druk op om de voortgang volledige cirkel te brengen

De 5 trainingen met hoge intensiteit

Hurricane-trainingen met hoge intensiteit

Spieren opbouwen

Dit spieropbouwende, progressieve circuit kan beginnen met een gewone oefening: de halter hangt schoon, ook bekend als de beweging die je maakt om een ​​zware halter te rekken na een slopende set krullen. De transformatie die je zult zien als een resultaat van deze routine.

De progressieve halter

45 Minuten dagelijks

Trainingsklassen

Sommige van de
Lessen Op elk niveau

_
PERSONAL

Persoonlijke

_

Basis oefeningen

ANYWHERE

Overal

_

Snelle trainingen

BEGGINER

Begginer

_

Lichaamsgewicht

HIGHLEVEL

Hoog niveau

_

Arm trainingen

PROFESSIONAL

Professioneel

_

Buikspier oefeningen

PRIVATE

Prive

_

Alle trainingen

Er is een

Plan voor 

Iedereen

_

Heb je een doel om deze maand een serieuze massa op te bouwen? Als u in de komende maanden spiermassa wilt opbouwen, is deze training met hoog volume perfect voor u.

MUSCLE

Spieren Opbouw

€50/ maandelijks

Op zoek naar een nieuwe workout die je spieruithoudingsvermogen & amp; zal uitdagen voeg wat grootte toe aan je lijst,
3D SpierenTraining is misschien perfect voor u!

FITNESS

Fitness pakket

€60/ maandelijks

Schouders het meest over het hoofd gezien lichaamsdeel voor vrouwen. Deze drie schouderbewegingen zijn over het algemeen geweldig
vorming
en volledige functionele sterkte.

HYBRID

Ultimate Hybride

€79/ maandelijks

Bouw zowel je beenkracht als stevige benen op
spierenhiermee
trainings programma dat zwaar is voor squats, maar zeer effectief in het leveren van resultaten voor u.

Onze leden referenties

Mensen Geloven Andere Mensen

_
John Carter
Bodybuilder

“Fitness gaat niet over beter zijn dan iemand anders … Het gaat over beter zijn dan vroeger.

Lisa Smith
Bodybuilder

“Het gaat erom beter te zijn dan vroeger. Fitness gaat niet over beter zijn dan iemand anders